- De meest prominente zal onbetwist de nieuwe standaardstijl van het forum zijn. Met haar ronde hoeken heeft de site nu een moderner jasje. Daarnaast is de site ook voorzien van een logo.
Voor degenen die de oude stijl prefereren, is het mogelijk dit in te stellen in uw gebruikerspaneel. Tevens is er een donkere stijl toegevoegd. - Een belangrijke kleine verandering heeft ook plaatsgevonden aan de gebruiksvoorwaarden van het forum. Het stukje van houden aan (internationale) wetten is hierbij weg. Daarentegen zijn spam en "argumenta ad hominem" toegevoegd aan het lijstje van niet tolereerbare inhoud. Het is niet mijn favoriete pagina van de site, maar het geeft wel duidelijkheid. Ik denk niet dat dit problemen moet opleveren, maar mocht iemand het hiermee oneens zijn, hoor ik het natuurlijk graag.
- Verder is er nu een sectie gericht op het vermijden van agressie en hoe zo vrij mogelijk te leven.
- Ook is de visuele bevestiging die vereist is bij de registratie verbeterd in leesbaarheid. Hopelijk levert dit geen extra spam op.
- Twijfels heb ik nog wel over de aanwezigheid van een portaal zoals vroeger. Mocht hier vraag naar zijn hoor ik het graag.
De promotie van het forum verloopt verder vrij goed en is bij dezen ook geoptimaliseerd voor zoekmachines. Verder zijn verschillende portaalsites gemailt voor plaatsing van een link.
Verder gaat op http://www.libertarismeforum.nl/boeken een dynamische lijst komen van alle Nederlandstalige libertarische boeken die beschikbaar zijn. Waar mogelijk komt er een online lees mogelijkheid in de vorm van een html pagina en natuurlijk het boek in pdf.
De 'Lijst met drogredenen en weerleggingen ervan' krijgt in de toekomst ook zo'n speciale pagina. Wellicht een goed idee om de belangrijkste weerleggingen ook in een afdrukbare folder aan te bieden.